Één blik zegt genoeg

Wat begon als een spontane actie van een groep vrienden uit Volendam, heeft geresulteerd in geheime, authentieke recepten met een hoog feelgood gehalte. Van Volendammer vis- en kreeftensoep tot gehaktballen en kipragout: de producten van Volendam Exclusief liggen in de schappen van Albert Heijn en Dirk van den Broek. QStylez heeft in opdracht van de culinaire vriendengroep de volledige huisstijl en productmarketing van Volendam Exclusief mogen ontwerpen en ontwikkelen.

Toen na de huisstijl fase twee aanbrak gingen we aan de slag met de productverpakkingen en het webdesign. Want je kunt wel een goed product maken, het moet ook vermarkt worden. Het packaging design is goed doordacht en straalt de authenticiteit uit van de lang gekoesterde geheime recepten van weleer. Ook de grote supermarkten in ons land zijn gevallen voor de smaak en uitstraling van dit prachtige merk. Naast de verpakkingen hebben we ook de pop-up store van Volendam Exclusief op de dijk in Volendam geheel voorzien van in-store marketing. Van gevelreclame tot vlaggen en van banieren tot flyers.